Jag lever!

Hallojsan! En evighet sen jag skriv något vackert här sist men aja så kan det vara. Har väl inte så mycket att säga än att allt flyter på och att jag är glad, lycklig och njuter av livet precis som man ska. Lena har kommit igång och tävlat lite och tycker vi båda två får godkänt faktiskt. Nästa helg väntar sista tävlingen för säsongen. Skolan rullar på och jag har fram till sportlovet fått världen absolut coolaste grymmaste bästaste schema så kan inte vara annat än happyface!

Snön har inte kommit ännu men julklappar har jag redan nästan handlat klart. Har kvar att köpa till min fina pojke så ska se till att hitta något vackert precis som han! Det var väl iprincip allt! Redan tröttnat på att skriva här hehe! Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin blogg! :)

* Lust att kika in på våran? :D *

2013-01-28 @ 15:09:40
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0