Uppe på små fluffiga moln!

Är sjukt dålig på att uppdatera nu för tiden men det får ni stå ut med! Mitt liv rullar iallafall på mycket bra och jag kan inte säga annat än att jag känner mig nöjd med det! Går nog runt med ett leende på läpparna nästan hela tiden! ahah så kan det vara men man kan inte vara glad för mycket! Var somsagt sjuk förra veckan och idag var jag tillbaka på förskolan, det var verkligen ett tag sen jag var där! Var kul att träffa alla små söta barn igen, de är för goa! Känner mig dock ganska gammal när de säger att jag är en fröken, vuxen, stor och absolut inget barn som dom! lite små kul att höra hur de pratar faktiskt.

I tisdags var jag även inne med några vänner och spelade bowling! Det var riktigt trevligt och vem var inte bäst och satte en strike vid första kastet om inte jag! Nu ser jag fram emot helgen och nya dagar som väntar! Våren har kommit tycker jag iallafall, solen är här, vårjackan är framtagen och sommaren börjar närma sig! Allt är för jävla udnerbart helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: C I C C I

är så glad för din skull. Blir lycklig när du är lycklig <3

2011-03-16 @ 20:58:22
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0