Tisdag!

Länge sedan jag uppdaterade men har glömt bor det lite grann! Idag skulle jag varit på min praktik plats men är genomförkyld så fick bli att vara hemma istället. Imorgon har vi "må bra dag" i skolan och jag ska vara på friskis på förmiddagen och sedan lyssna på Paolo Roberto på eftermiddagen! Får väl se om jag mår bättre imorgon eller hur det nu blir! Vi lämnade iallafall tillbaka Sally i lördags vilket känns kanon. Nu letar jag efter en ny polle och det känns superkul! För övrigt har det itne hänt så mycket utan dagarna har rullat på! Det börjar bli vår nu känns det som och det gör mig riktigt glad! Solen skiner och inga sura miner!



Undra om det finns någon där ute i vida världen som är lika bra som du? Bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0