Snart fredag!

Gick ganska fort på dagiset idag! Barnen är ganska roliga och jag bara garvar åt vilka löjliga grejer de bråkar om! Ibland till exempel kan de sitta och skrika om vems mormor det är eller vem som ska komma och hämta vem när de slutar. Låter kanske inte så kul här men att se dom gör mig bara full av skratt. Vilka stora problem man har i den där ålder! Nu i eftermiddag ska jag bära flera ton hö, ser absolut inte fram emot det! Senare borde jag plugga men jag har verkligen ingen ork för det idag heller även att jag egentligen måste.

Imorgon ska jag vara på dagiset kl 06,15! Kommer vara död men får sluta tidigt så det är bra. Sen blir det att träffa en mycket god vän på stan för att senare åka hem och träffa en mycket trevlig person! Känner på mig att morgon dagen kommer bli kanon! På lördag kommer förresten min nya häst hem! Har inte skrivit något om den här men jag vet iprincip inte något själv om den. Har inte änns sett den i verkligeheten. Aja så kan det vara men roligt med lite utmaningar ;)



Gahh vad jag saknar Bali!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0