Onsdaaaaaaaaag!

Veckan har rullat på bra! I måndags var jag i skolan och tror jag överlevde provet faktiskt! Nu har jag varit hos min goa ungar på dagiset, lekt och busat med dom. Igår Umgicks jag med Matina och Cicci, det var mycket trevligt! Svängde även förbi kyrkogården idag när jag slutade! Lämnade några rosor till Maria och fällde några tårar, känns alltid bättre efteråt på något knasigt vis! Svårt att kunna acceptera något som är så ofattbart men men nog med tråkigheter!

Har suttit på Lena två gånger nu och hon sköter sig jättebra! Så håller tummarna för att hon fortsätter att vara så här duktig. Nu ser jag fram imot helgen och att våran ska komma igång riktigt ordentliget :)



Får bli en hansbollsbild idag! Blir sjukt sugen på att börja spela när jag hörde att Madde och Cicci spelar nu igen! Men tiden räcker nog inte till, min mamma skulle få rycket på mig tror jag! Hah vi får väl se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0