Galet underbart!

Min helg har varit grymt bra! Jag har varit mycket med en otroligt underbar männika, fått en häst som ser mega rolig ut! Stor, omuskald, luktar skit och ja är itne vacker precis men ska förhoppningsvis bli! Nu har jag precis varit och firat min mormor som fyllt år och senare ska jag bort till ridhuset med pållen! Blir att longera även idag och får se om jag kanske ska hänga på henne för att se hur hon reagerar. Hon är ju somsagt inte inriden utan bara hängd på! Kvällen får avslutas med solsidan! Har dessutom prov imorgon som jag itne kan ett skit utav men får väl ta tag i det när jag ska sova eller något! Jaja, det får bli som det blir! Finns roligare saker att göra än att plugga faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0