Don´t worry be happy!

Igår kväll började det snö och då blev man ju inte det minsta glad men idag vaknar man upp till strålande skolsken så leendet kom tillbaka! Min helg har varit kanoners! Umgicks med den bästa och hade det lika trevligt som vanligt. I lördags var jag i Kinda och kollade på när Emmy tränade för Magnus Gällerdal! Både hon och Elton var kanon duktiga så tummen upp för dom. Just nu sitter jag här hemma och har det allmänt tråkigt. Har åkt på en äckel förkylning igen och har itne kunant sova på hela natten pga av hostade. Känns som det kommer släppa rätt fort så jag hoppas på att jag kan gå till dagiset imrorgon iallfall.

Vet inte om jag sagt det här men min pålle har fått smeknamnet Lena. Red på henne igår och var första gången som jag satt på utan ledare, det ni ;) Men hon var jätteduktig och vi travade tillochmed lite så tummen upp för henne med! I övrigt har det inte hänt något jättespännande precis utan dagarna rullar på och är oftast så där jäkla bra som man vill att de ska vara :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0