Mumsfillibabba

Snart är juli slut vilket innebär att jag snart får min lön och att augusti börjar. Sjukt art skolan snart börjar men men det innebär också att uppkörningen närmar sig! Idag träffade jag min fina vän Emelie och vi hade det lika trevligt som vanligt! Imorgon väntar jobb för min del och även på söndag. I onsdags blev även min kära vänner Cicci och Nichole 18 år! Grymt mycket grattis till dom och gahh vad jag är avundsjuk! Vill också vara myndig och leva livet men men det kommer "snart"! Dyker ner i min godisskål nu och slår på en bra film!

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sv: YEAHHH TAGGA TTAGGGA!!!!!!

2011-07-27 @ 23:10:07
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0