Välkommen 2011

Igår var det Nyårsafton. Vi hade en hel del folk här och det var jättetrevligt. Martina och jag började det nya året med att spela ett knasigt spel fram til kl 02.00! Nu har vi somsagt alltså ett nytt år som heter 2011. Under 2010 hände en hel del men i det stora hela var det et riktigt bra år. Under detta år har jag hunnit sluta grundskolan och börjat gymnasiet. Jag har träfft nytt roligt folk och lärt mig många nya saker. Jag och Elliot var på vårat första meeting och tog dessutom våran första placering. Han har verklige varit kanon fin.

Jag har under detta år sålt en älskad individ och där med lämnat ponnylivet och välkommnat storhästlivet. Sally har även kommit in i mitt liv och det känns riktigt spännande att se vad det blir av henne. Hickory lämnade även jorden detta år och det var varken hon eller Emma värda. Det sämsta med det här året var att jag förlorade en otroligt fin vän. Jag skulle så gärna vilja att du kom tillbaka Maria. Det börja närma sig den dagen då jag ska stå där utan dig. Jag ska göra det du och jag alltid gjorde men nu istället helt själv! Från 2010 tar jag nu med mig att man ska vara rädda om varandra, leva livet och ha jävligt roligt!

Hoppas erat nyår var lika bra som mitt :)




Fina du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0