Töntigt så in i norden!

Hopptränade Sally igår och hon var kanon duktig. Det från förra veckan var heöt som bortblåst vilket var jättekul, nu håller jag bara tummarna för att hon fortsätter på den banan! Skolan idag gick rätt fort ändå. Fick tillbaka min ledighetslapp om Balí och ja vad tror ni?! Sjävlkalrt fick jag itne ledigt! Blir så sjukt irreterad på Csn! Skolan kan tydligen inte ge mig ledigt för Csn säger att man inte får vara ledig mer än 14 dagar men det sjukaste av allt är att jag bara ska vara borta 12 skoldagar. Men Csn är så dumma i skallen att de räknar med helgerna, fyfan så jävla illa. Aja jag kommer åka iallafall! Blir bara väldigt irreterad på sånt där trams, hur tänker man när man räknar med helgerna, man har ju inte änns skolplikt då?

Imorgon är det dags för genrep med Handbolls VM. Det ska bli riktigt kul! På fredag drar det somsagt igång och jag ska vara i Himmelstalund redan kl 2 så måste ta ledigt lite från skolan. Får hoppas man får ledigt då eller kanske är det massa underliga bestämmelser då med men det spelar ingen roll, får väl få akut maginfluensa eller något sånt fall ;)

Avslutar med en bild från Bali. Längtar så jag spricker!


Kommentarer
Postat av: Marcus

csn, vilka stjärnor! bara att du vänjer dig ;P

2011-01-13 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0