Tomorrow

Imorgon är det somsagt dags för skola igen. Har sovmorgon till halv 10 imorgon så lite mjukstart blir det ändå! Känns helt okey att börja imorgon, visst det är inte jättekul men men så är det och det innebär även att jag närmare mig det jag går och längtar efter! Longerade Sally idag och hon var mega fin. Hon har blivit starkare i alla gångarter och fått en bättre form iallafall när man longerar henne så det känns riktigt bra! Nu håller jag bara tummisarna för att hon fortsätter så även imorgon.

På fredag och lördag är det dags för handbolls VM. Kommer bli så jäkla kul att vara där och se alla matcher. Testade mina snygga funktionärs kläder idag. Lite stora kanske men aja det går att vika upp och dra åt! Känner att jag blir sjukt sugen på att spela handboll nu när det har handlat en hel del om det. Det är så grymt kul! Då var man faktiskt riktigt tränad och så. Nu blir det ju bara ridningen och det är väl bra det med men var ännu mer nöjd med min träning förut. Nu blir det bara att jag springer någon gång ibland och det är riktigt illa eftersom jag typ har en fobi för att bli tjock! Men men vi får hoppas att ridningen håller mig smal en stund till!

Ha det bra gott folk!



Får bli en handbollsbild idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0