Tjollahoppsanhejsan!

Hoppträning i tisdags gick riktigt bra så en stor tumme upp för SallyBrally. Sverige förlorade dock matchen men det är ju inte konstigt när de två bästa skadar sig så där bara! Så det var riktigt synd! Skolan har gått riktigt fort den här veckan och vi har fått sluta tidigare många gånger faktiskt vilket har varit riktigt skönt! Igår packade jag även nästan allt som ajg ska ha med mig till Bali. Det var en kontig känsla att börja ta fram sandaler, bikini och massa sånt men det var rätt underbart! Nu har jag bara en skoldag kvar och sedan bär det snart av till dit jag längtat så länge. Förhoppningsvis komemr min käre bror klara sig utan oss men det återstår ju och se fall huset står kvar när vi kommer hem ;)

Frys inte bort i kylan!




Oerhört fin bild på mig och Emma måste jag säga! Vi ses om många dagar min goding <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0