Rubriker är tråkiga saker!

Flera dagar sedan jag skrev något här! Lite saker har faktiskt hänt i mitt lilla liv så det kan jag väl berätta om. Hopptränade Sally i tisdags och det gick riktigt dåligt. Det var absolut sämsta gången hittills och jag blev riktigt  med besviken på henne. Nu dagarna efter har jag ridit henne och krigat med henne om vem som bestämmer och hon har tagit det riktigt bra Vi får väl se vart det slutar med den lilla damen, jag har någon konstig hatkärlek till henne! 

I onsdags var Cicci och jag på stan och såg på bio. Filmen hette svinalängorna och var en annorlunda film mot vad jag brukar se på men den var riktigt gripade och jättebra! I fredags hade jag tjejkväll med några finfina tjejer. Vi hade det riktigt grymt och spelade spel, sjöng singstar, åkte pulka och mycket mer.Idag har jag tillbringat lite av min dag i Sporthallen och tränat på att gå med flaggor till Handbolls VM. Det gick riktigt bra och jag ser fram emot nästa helg, det kommer bli grymt kul. Nu ska jag avnjuta den näst sista lovdagen med en film och lite annat gott.

Ha det bra :)



Grymast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0