Riktigt najs!

Sverige förlorade matchen igår och det var riktigt illa. Idag hade jag endast två lektioner och slutade kl 12. Det var grymt skönt kan jag säga! Hästarna fick även nya skor idag och nu har jag precis varit borta med SallyBrally i ridhuset. Longerade henne och hon blir bara bättre och bättre! Sitter här nu sjukt hungrig då jag knappt ätit någon under hela dagen, duktigt av mig! Ska väl ta och göra något ätbart snart men det är snart det! Imorgon är det torsdag och även då slutar vi kl 12! Våran skola är för udnerbar ibland. Ska dock tillbaka på kvällen på typ informationsmöte om valen som jag redan vet vad jag ska välja men men så kan det vara!Nu överröstar min mage mina tankar så det är nog dags att gör något åt det!

Ha det bäst! :)



Världens bästa pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0