Fyra veckor kvar!!

Nu är det somsagt 4 veckor kvar tills vi åker till Bali. Tiden har faktsikt gått riktigt fort sen vi bokade och jag hoppas det fortsätter så! Har suttit och tittat mycket på hemsidor om Bali och jag blir bara mer och mer sugen på att åka. Det är regnperiod när mellan okt-mars men vi åker ju i slutet av den perioden så förhoppningsvis ska det inte regna allt för mycket. Tycker ändå det ska bli lite spännande att vara med om en regnperiod. Som jag fattat det så kan det ösa ner i en timme och sedan vara jättefint resten av dagen.

Ska bli coolt att få uppleva det eller det lär jag ju veta i efterhand. När jag kommer tillbaka till Sverige vitare än när vi åkte dit och varit med om någon översvämingen eller något liknande ahah! Nejdå det tror jag inte ska hända och händer det så händer det! Idag har jag fixat lite här hemma och ska fortsätta med det. Sedan blir det att rida Sally i snön tror jag! Nu ska jag äta något.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0