:)

Handbolls VM i Norrköping var grymt kul! Jag såg riktigt bra handboll och träffade många trevliga människor så man kan inte säga annat än att det var riktigt lyckat! Såg Sverige-Sydkorea igår på tvn och bästa Sverige vann såklart! Igår roande jag mig även med att läsa en äcklig engelskabok som skulle vara klar tills idag. Läste totalt 100 sidor och hade sedan 40 sidor kvar men dom struntade jag i, någon måtta får det var på det! Lunchen idag bestod av cheeseburgare och det satt riktigt fint! Vi fick även sluta mer än en timme tidigare idag för att en lärare var sjuk så det var riktigt skönt.Nu är det dessutom inte alls långt kvar tills vi åker. Har bara ett par skoldagar kvar! Det ska bli SÅ skönt :)

Ha det bäst!


http://www.youtube.com/watch?v=lsrcIp78kJk

Ta er en titt vettja ;D


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ebba läser en engelskabok på 140 sidor?! Seriöst jag är imponerad!! :d

2011-01-18 @ 23:30:52
URL: http://flickr.com/sebastianeriksson
Postat av: Svar till Sebbe!

Du den var fan 200 sidor lång :O Men jag läste inte slutet så hoppade över 40 sidor men jag vet att du blir stolt över mig nu ;)

2011-01-19 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0