Hemma i Kylan igen!

Här var det länge sedan jag uppdaterade men kom hem från Bali för ungefär en vecka sedan! Har haft det helt underbart med 33 graders värme, sol och massor med bad. Flygresan var det som var jobbigast! Att resa i 24 timamr kanske inte är det roligaste men det var helt klart värt det! Längtar så mycket tillbaka till Bali nu när man är hemma i kylan igen!

Nu har jag iallafall Sportlov vilket är sjukt skönt. Hann bara gå tre dgar i skolan innan vi fick lov så nu får jag ta lovet till att jobba ifatt det jag missat! Avslutade även skoldagen i fredags med att få Mvg i estetisk verksamhet så kunde ju inte annat än att vara glad! På onsdag ska jag träffa mina kära vänner och sedan på lörsdag drar jag till Sakndinavium och det ska bli sjukt kul! Idag blir det mest att vara lat och njuta utav att ha lov. Ska även bort till ridhuset och longera det lilla odjuret! ;)

Ha det bra i kylan gott folk!





Massa kärlek till Bali!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0