HejHopp!

Lovet har rullat på rätt bra. Jag har mest varit lat och bara gjort lite nytta! Idag ska jag till Elin och träffa min kära vänner och sedan blir det att sova över där. Kommer bli riktigt nice! Innan jag åker dit måste jag ta tag i lite plugg som ligger och skriker, rida Sally, ut och springa, ringa förskolan asom jag ska göra praktik hos efter lovet och ja, sen får vi se om jag hinner något mer! Känns som det där kanske räcker. Igår la jag även ut Sally på hastnet. Kanske inte har skrivit det här men jag ska iallafall inte ha henne kvar då det är för mycket jobb med henne. Tycker väldigt mycket om henne men men det blir bäst så här! Det är ju inte vi som äger henne men blir hon såld innan vi lämnar tillbaka henne till ägaren gör ju inte det något!

Nu ska jag bege mig ut i 20 minusgrader! Bali kom och hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0