FREDAG!

Lovet har gått riktigt fort som alla andra lov! Igår träffade jag några andra otrligt fina vänner, vi fikade och pratade på rätt bra som vanligt! Idag ska jag och Cicci in till stan och kolla lite! Sedan till kyrkogården och tända ljus för Maria. Tiden har gått ruskigt fort och igår var det hela 5 månader sedan! Sover hos Cicci ikväll och kl 05.00 imorgon bär det av mot Göteborg, Skandinavium! Kommer bli så sjukt nice! Jag är dessutom så himlans duktig så har knappt pluggat något på lovet och min barnberättelse som ska vara klar på måndag har jag inte skrivit en rad på men men så kan det va! Inget som går att ändra på nu haha ;)

Ha det bäst!



Ja, det är som det ser ut! De har faktiskt lite humor på andra sidan jorden också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0