jahooooopp!

Kanske borde skriva något eftersom sommarlovet ta slut nu! Nu är det som sagt bara två år kvar till jag tar studenten, en tid som jag längtar efter något förskräckligt. Nästa somamr blir mitt sista sommarlov nicenicenice. Imorgon halv 10 är det somsagt upprop och sedan hoppas jag på att man får gå hem, lite snälla kan de ju iallafall vara tycker man ju. Galet nice att åka motorcykel till skolan nu iallafall och slippa alla dessa äckliga,långsamma, försenade bussarna. Det var nog allt för mig. nu måste jag njuta av den här tiden som återstår. Mina dagar under denna sommaren har ju somsagt beståt av mycket jobb så lediga dagar upppskattas sååååå här mycket. Kan avsluta med att säga att jag får lööööööön på tisdag! underbart var ordet som passar in här ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0