...

Då var en vecka över i skolan och många fler veckor väntar innan mina två år är slut. Har dock slutat tidigt varje dag, sovmorgon och fått en data så ska inte klaga ännu iallafall. Förstår att ni märker en oerhört stor skillnad från att jag nu skriver från min älskade macbook istället för gammeltanten som jag brukar. Denna helgen innehåller en del som besök på mitt fina jobb för en liten glass sådär med finfina vänner och sedan jobba på familjedagen på söndag. Hopptränade förresten Skatan i tisdags och det var helt amazing. Över ett år sedan jag hoppade höga hinder och fick rida en välskolad häst så det var galet nice. nu ska jag ha fredagsmys med finaste killen, kan inte bli en bättre avslutning efter en skolvecka. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0