E som i Elliot

Nästan bara en vecka kvar till skolan drar igång. Orkar inte tänka hur jobbigt det blir utan tänker istället på datan jag ska få och att det är ett steg närmare studenten! Idag hade jag körlektion och det gick bra. Nu är det bara nerverna jag behöver hålla i styr fall jag ska kunna åka några turer innan sommarlovet börjar men men det är sånt som märks. Kan vara glad över att jag bara har fem arbetspass kvar och att sista lönen snart kommer in på kontot.Komemr bli riktigt nice att se siffrorna stiga lite, de har ju lyckas krympa en hel del sen sist men det var jag värd säger vi. Går ner och käkar lite kvällmat med min lilla familj för att sedan hitta på något kul. Imorgon väntar en dejt med mina finfina vänner, galet nice :)


Finaste pojken<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0