Crazy in love!

Jobbet fortsätter och jag har nu börjat min lilla nedräkningen. Totalt 12 pass kvar vilket innebär 3 veckors jobb till och en dag ledigt innan skolan drar igång igen. Hade gärna haft sommarlov mer än en dag men men pengarna smakar ju bra sen också! Längtar till grymt mycket saker nuförtiden. Tills jag fyller år så jag äntligen kan säga att jag snart är 18, till jag tar studenten, till lönen kommer in, till gahh vad mycket jag skulle kunna skriva här. Hade en galet rolig kväll i lördágs med trevligt folk. Gjorde även min preimär på Puls och det var garanterat inte sista gången jag var där vill jag lova! Nu ska jag slänga i mig lite mat för att sedan ta bussen till jobbet. Galet taggad eller inte haha



Finaste du, älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Sebastian

HAHA kom du in alltså! Hahahaha jag dör

2011-08-01 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0