Rubriker är svåra att komma på ibland!

Ett tag sen jag skrev här! Den här veckan har gått riktigt fort. Barnen har varit snäll och pluggat har jag som vanligt glömt bort! I fredags åkte jag till svärtinge till mina kära vänner. Vi hade en riktigt bra kväll som innehöll det mesta. Igår såg jag på bio med min familj och Frida och hennes familj. Vi såg Hur många lingon finns det i världen? och kan varmt rekommendera den filmen. Rolig fast ändå sorlig faktiskt. Igår fick jag även reda på att en klasskompis som jag gått med enda från dagis till 9.an har lämnat denna jord! Världen blir allt konstigare med åren!

Snart ska jag käka grillat, riktigt nice! Sedan blir det att åka till den bästa och spendera kvällen/natten där för att sedan gå till skolan imorgon. Har verkligen ingen lust att gå upp så tidigt men aja så kan det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0