Påsken är gul och lite ful!

Att ha lov är grymt skönt men snart är det tyvärr över! När jag åkte till förskolan för att hämta lite papper fick jag även ett påskägg av dem. Så gulliga! Idag har jag varit på påskmiddag hos min mammas släkt och imorgon bär det av till pappas släkt. Sedan ska jag även träffa den bästa och det lär bli kanon som vanligt! Nu återstår bara två dagar innan skolan drar igång igen men men inget att deppa över nu! På torsdag börjar jag även vandra min väg mot ett mc-körkort! Är sjukt taggad och längtar tills jag har körkortet och bara kan ut och åka!

Idag red jag faktiskt Elliot och det var riktigt länge sedan jag gjorde det! Han kändes väldigt liten eftersom jag är van vid Lena nu men det var grymt kul! Han är så pigg och glad den där busen och man kan inte annat än vara glad när man är tillsammans med honom! Så en stor tumme upp för den underbara mannen :)
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin bild! :)

2011-05-04 @ 14:49:45
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0