Blablallaa

Ska fortsätta skriva om mina hästar jag haft eftersom jag lovat att göra det till några nu! Det kommer snart är bara lite allt för tillfället! Min helg har varit grymt bra! Tillbringade många timmar med din bästa och åkte även go cart. Vem som vann behöver vi inte prata om! Lena och jag tog även våran första skogstur tillsammans med Cicci och ratten satt inte helt löst iallafall. Löshoppade henne idag och han var duktig så tummen upp för det!

Imorgon väntar skolan och sedan fika med min kära vän Emelie. Sedan får jag se vad veckan har att erbjuda men säkert massa bra som vanligt. Ska hämt min klänning i slutet av veckan och det ser jag verkligen framemot! Så var det med det! Tummen upp för allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0