Monopolmaraton!

Kvällen blev kanon! Vi åt tacos, mängder med onyttigher, spelade monopol i minst 4 timmar, gick en promenad i skogen som innehöll lera och hästar! Sist men absolut viktigast, vi hade det grymt kul!

När alla hade åkte hem begav jag mig till Skogslotten och tittade på KM. Många fina hästar och duktiga ryttare som hoppade omkring men det är ju klart det var ju skogslottare jag såg! Nu är allt klart för kvällen. Elliot har blivit ompysslad men inte riden då det är hans vilodag. Magen har fått i sig lite mat och nu väntar jag bara på att se en ny beck film. Avslutar med en bild på en otroligt älskad ponny, du är för bra för att vara sann<3

Ha det bra! / Ebba



Kommentarer
Postat av: alice, hon som fotade madonna på km, kommer du ihåg?

hur går det med elliot? :D <3

2010-11-01 @ 09:11:24
Postat av: Svar till Alice

Hej! Ja, jag kommer ihåg dig! Jo det går bara bra, nu ska han säljas så det är mest det som är i fokus just nu :)



Ha det bra /Mvh Ebba

2010-11-02 @ 08:52:35
Postat av: Jennifer

åh, saknar lite ! haha <3

2011-09-08 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0