Vädret suger men jag är överlycklig!

Det snöar och blåser som jag vet inte vad men busschauffören var gullig och stannade tidigare så jag slapp gå lika långt. En stor tumme upp för honom! Nu har jag ätit lite våfflor med sylt och grädde, mumsigt värre! Sedan satte jag mig här en stund och tittar på min mail som jag tittat på 1273473 gånger varje dag de senaste veckorna för att få det där mailet jag ville få. Där det skulle stå det där jag ville läsa så allt kan ske. JA, DET ÄR SANT! IDAG KOM DET ÄLSKADE MAILET! Jag blev överlycklig och sitter fortfarande och smår ler lite för mig själv.

Förstår att ni blir otroligt nyfikna men ännu får ni inte reda på vad det är! Det kanske kommer för eller senare, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Nu blir det att göra klart en uppgift till som ska lämans in imrgon och sedan fira glädje mailet med choklad och vispgrädde!

Ta hand om er i snöstormen!



Världens bästa Emmiplemmislemmi, jag och Pedro ;)

Kommentarer
Postat av: Marcus

smickrande bild, verkligen! :)

2010-11-23 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0