Sanningens ögonblick...

Det har snöat som bara den idag och jag har skottat säkert 4 gånger! Snö är jobbigt men det blir ljust och fint iallafall. Men nu till det som alla undrat över, vad det är för något jag väntat på! Det är inte en jättestor grej utan jag fick hem en ny polle igår. Sanningen är den att jag blivit så stor så jag måste ha storhäst men just nu ser jag rätt ljust på den tiden, kan bli riktigt kul ändå även om jag fasat för den hela mitt liv! Men tillbaka till hästen, ett sto som är 6 år, mörkbrunt och importerat från Danmark. Hon kallas Sally men heter egentligen Aggiore T.

Mer än så kan jag inte säga för hon är väldigt grön men jag gillar henne väldigt mycket iallafall. Ganska söt och väldigt snäll och det är ju alltid ett plus! Idag var jag och mamma bort med henne till ridhuset och longerade henne lite gran, hon skötte sig jättebra! Nu blir det lite plugg tror jag tyvärr!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0