Sally brally!

Idag hade vi sovmorgon men jag gick upp tidigt iallafall för att jag skulle kunna rida i ridhuset. Sally skötte sig jättebra och det var första gången jag satt på henne nu en jag provred henne. Skrittade och travade och hon sprang glatt på. Sedan blev det väldig stressigt och jag fick springa ner till bussen med nyduschat hår som jag inte hann torka. Det frös till stora istappar och usch vad äckligt det var!

Skolan gick riktigt segt idag men nu är jag äntligen hemma och har pecis tagit in hästarna. Vad tror ni inte dom två busfröna Elliot och Sally har gjort då? Självklart har de lyckats ta sönder staket mellan dom så de stog i samma hage! Busiga hästar jag blir nervös på er när ni håller på så där! Båda verkade nöjda, glada och hade inga sår så det var ju skönt. Nu blir det ut till stallet igen!


Elliots första tävling :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0