Rubriker är tråkiga!

Skolan idag gick ändå ganska fort! Vi blev nästan klara med våran uppgift i drama och ska visa upp våran lilla föreställning för klassen nästa vecka. Kan bli spännande och se om vi lyckas hålla oss för skratt!

Nu sitter jag här och har precis kollat klart på Idol. Olle var lika grym som vanligt och jag känner hur mitt hjärta börjar slå när han kommer upp i på tv skärmen! I övrigt så var faktiskt de flesta bra idag det ända jag inte riktigt gillar är att Jay håller på med droger och skit! Usch det är sjukt äckligt!  Så för min del kan Linnea eller Jay lämna idol i dag, svaret får vi ju om en liten stund! Nu blir det flickorna på Klitteholm och sedan sängen. Ska nämligen upp vi kl 05.00 imorgon och släppa ut hästarna, pappa kommer nämligen och sprutar plast imorgon :)

Ha det bra gott folk!



Emmas och min favorit ;)<3

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hahaha vad kul att du bloggar Ebba! Nya Kissie kanske? ;)

2010-11-19 @ 22:26:50
URL: http://flickr.com/sebastianeriksson
Postat av: Jennifer

han håller inte på med droger, han har gjort det och sen rökt en grej för två veckor sedan ebba! och de var för han hamna med fel kompisar. och idol har ju ändå inget med det o göra, det är ju hur dom sjunger , right?

2010-11-20 @ 01:30:52
Postat av: Emma

suttit och kollat på bilden ett bra tag nu! Har kommit fram till att han är för snygg alltså! <3

2010-11-21 @ 20:29:56
URL: http://julibarnet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0