Löööööördag

Vill börja med att säga att Olle är kvar i idol vilket gör att jag är lycklig! Juryn var helt borta igår och snackade bara bajs enligt mig, och Linnea hade gärna kunnat åka istället för Elin. Ajja, nog skrivet om idol.

Idag åkte mamma, Viktor och jag in till Ingelsta och köpte lite grejer. Vi fick även i oss lite fika och jag åt en grymt god bakelse! Den var helt underbart god! Nu har jag precis kommit in från stallet var nämligen och red Märtha. Hon skötte sig fint och sprang glatt på! Brukar ju inte rida henne men eftersom hon var lite överglad igår och slängde av Kajsa så hon bröt armen så fick det bli så att jag red henne idag. Så stackars Kajsa får nu gå med gips i 4 veckor, jag lider med dig!

Nu blir det att lata sig lite och sedan baka något gott till kvällen tror jag :)



En liten bild på Spunken och mig för ganska många år sedan. En otroligt saknad ponny som jag hade otroligt roligt med i ett par år. Du är för jävla bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0