Jag ser det snöar!

Mitt lilla liv springer fram med stormsteg, snart är det Julafton!? Men jag har inhandlat nästan alla julklappar vilket känns så grymt skönt, första gången jag slipper stressa som ett svin! Helgen har varit väldigt skön, slappar en hel del och sett många Johan Falk filmer som är så sjuktbra. Sitter och drömmer mig bort i att jag skulle vilja bli en polis som honom men aja det är nog i drömmarnas värld! Igår var jag ute och gick med Elliot också, han var mer vild än tam den lilla busen!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska slänga i mig något ätbart! Sedan blir det till stallet och rida en sväng för att sedan sätta sig ner och plugga en liten stund iallafall. På Onsdag har jag sovmorgon till typ 11 men har tänkt att åka förbi kyrkan och lämna ett ljus och blommor eftersom det var 2 månader sedan Maria lämande oss då. Tiden har gått så sjuktfort och jag kan inte tänka tanken vid att jag inte kommer få träffa dig mer. Det känns fortfarande som en mardröm som jag snart kommer vakna upp ur och allt kommer vara som vanligt. Jag fasar så för nästa tävling, du kommer inte vara där och jag kommer få stå ensam utan dig.
Somsagt livet är fruktansvärt orättvist och det gör ont att mista en vän! Var rädda om de ni har runt omkring er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0