Happyface!

Mycket har hänt sen jag skrev sist! Igår spelade vi upp våran lilla grej som vi gjort i draman och det gick rätt bra ändå tycker jag! På kvällen var det även idol och det kan inte beskrivas bättre än OLLE. Han var sjukt grym och slog alla med hästlängder + att kvällen blev ännu bättre efter att Linnea åkte ut. Idag har varit en spännande och rolig dag. Idag hände nämligen det där efterlängtade som det stod om i det efterlängtade mailet. Ja jag vet att jag är jobbig nu men jag ska nog hålla lite på vad det är några timmar eller dagar till ;)

Nu blir det en lugn tvkväll men jag ser redan framemot morgondagen!


Kommentarer
Postat av: läsare

säg nu vad det är

2010-11-27 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0