Borta bra men Hemma bäst!

Nu har jag kommit hem från norrland! Vi kom hem vid 21.00 igår ikväll, tittade på idol, gick ut till Elliot och sedan gick jag och la mig. Geir åkte ut och det gjorde inget för mig bästa bästa Olle är ju fortfarande kvar och det är det absolut viktigaste! Vi har haft det jättebra i norr, sista dagen kom det lite snö och i övrigt har vi bara tagit det lugnt och haft det skönt.

Nu har jag precis varit ute i stallet och klioot min lilla polle! Han blev så stilig den snyggingen! För första gången vågade jag faktsikt klippa halva huvudet också. Han var så himla duktig och bara stod där så lite stolt blev jag ju över honom, kan itne vara så härligt att ha en klippmaskin i ansiktet. Nu ska jag snart käka och sedan blir det en ridtur :)


En bild på min nyklippta buse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0